Pečujte o své zákazníky pomocí E-mail marketingu

Chcete být se svými zákazníky v kontaktu? Dát jim vědět o novém produktu, slevové akci nebo jim popřát k narozeninám?
 
Posílejte personalizované emaily s možností automatizace. Neztrácejte čas a peníze.
ukázka

K čemu je dobrý E-mail marketing

E-mail marketing je nejefektivnější způsob, jak zůstat v kontaktu se svými zákazníky. Posílejte jim pěkné a individualizované emaily s informacemi o nových produktech, slevových akcích, s přáním k svátku nebo narozeninám a dalších novinkách.

Díky cílení na lidi, kteří jsou již vašimi zákazníky nebo projevili zájem o vaše služby, máte výrazně větší šanci prodat váš produkt nebo službu než při běžných kampaních.

E-mailingový nástroj lze také jednoduše propojit s vašimi účty na sociálních sítích a díky tomu rozšířit potenciál svých reklamních kampaní.

 

Reference a ukázky.

Na co se ptáte

Mohu svým klientům rozesílat e-maily s obchodním sdělením?

To záleží především na způsobu sběru kontaktních údajů a nastavením GDPR u vás ve společnosti. U kontaktů, které nám předáváte, musíte mít marketingové souhlasy.

Co je dobré si promyslet?

Databáze kontaktů – budeme potřebovat emailové adresy vašich klientů. Ideálně i se jmény a příjmeními, protože pesonalizované emaily mají lepší úspěšnost.

Informace o vašich potřebách – co budete chtít zákazníkům posílat, jaké produkty nebo služby promovat?

Firemní identita – ideálně váš grafický manuál, případně jiné podklady, abychom věděli, jak mají vaše newslettery vypadat.

Přístupy, správa účtu – Máte už založený účet v e-mailingové službě? Pak budeme potřebovat přístup.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.