Organické příspěvky na LinkedInu

Naplníme vaši firemní stránku na LinkedInu kvalitními a profesionálními příspěvky, které zaručeně zaujmou všechny vaše návštěvníky.
 
Odlište se od konkurence a zaujměte potenciální zákazníky či nové zaměstnance.
ukázka

K čemu jsou dobré organické příspěvky na LinkedInu

Organické příspěvky jsou běžné příspěvky, které se publikují na LinkedIn stránku.

Jejich cílem je informovat návštěvníky stránky o novinkách ve firmě, produktech a službách, zajímavostech a všem ostatním, co by pro vaší cílovou skupinu mohlo být zajímavé.

Stránku na Linkedin je dobré pravidelně aktualizovat, můžete tak lépe udržet zájem zákazníků a komunikovat s nimi.

I organické příspěvky je možné následně za poplatek propagovat a dostat je tak
k širšímu publiku.

Reference a ukázky.

Co je dobré si promyslet?

Přístup k vaší stránce na LinkedInu

Informace o zamýšleném obsahu příspěvků – o jakých tématech by měly vaše příspěvky být

Grafiký styl příspěvků – vaše představa o graické stylu příspěvků. Pokud máte, tak grafický manuál

Termíny publikování – kdy byste chtěli vaše příspěvy zpřístupnit  veřejnosti

Na co se ptáte

Platím něco za nahrání příspěvku na LinkedIn?

Samotné nahrání příspěvku je zcela zdarma. Platíte tak pouze za naše služby.

Kdo můj příspěvek na LinkedInu uvidí?

Zcela určitě ho uvidí každy, kdo navštíví přímo vaši stránku. Dále ho uvidí někteří z vašich followerů na své zdi, kdo přesně, to záleží na algoritmech LinkedInu.

Můžu příspěvek dostat i k jiným lidem, kteří moji stránku nesledují ani ji nenavštíví?

Můžete svůj organický příspěvek zpropagovat za poplatek tak, aby se zobrazil vybranému publiku mimo váš okruh.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.