Založení firemní stránky na LinkedInu

Vytvoříme vám firemní stránku na LinkedInu ve vašich firemních barvách a se všemi informacemi o vašem podnikání.

Naučíme vás, jak s profilem pracovat a spravovat ho.

ukázka

Co je dobré si promyslet?

Název firmy – použije se pro název stránky na LinkedInu.

Popis firmy – jak byste krátce popsali svoji firmu?

Informace o firmě – v jakém oboru podnikáte? Kolik máte zaměstnanců?

Grafiku – potřebujeme obrázek, který použijeme jako profilový obrázek. Může to být například logo. Formát musí být 1:1 – čtverec, ideálně 300×300 px.

Dále budeme potřebova obrázek, který použijeme jako „cover obrázek“, ve formátu 1128×191 px.

Na co se často ptáte

Budeme si svoji stránku následně moci sami upravovat?

Ano, vámi vybraní lidé dostanou práva na správu LinkedInové stránky a budete si moci údaje sami upravovat.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.