Online marketing vám přivede nové zákazníky a zvedne tržby

Proč byste měli chtít online marketing?

V době, kdy lidé tráví v online prostoru čím dál větší množství času, online komunikují, nakupují, seznamují se i pracují, roste i důležitost pro firmy být v online prostředí aktivní.

Pomocí různých marketingových kanálů lze získat nové zákazníky, nacházet nové obchodní partnery i zaměstnance. Online marketing vám také značně zjednoduší komunikaci se stávajícími zákazníky, které si tak můžete snáze udržet, nabídnout jim nový produkt, službu nebo například slevovou akci.

Slabší období? Online marketing to spraví

Míváte někdy slabší období, kdy vám chybí zakázky, klesají vám tržby a zaměstnanci nemají do čeho píchnout? I s tím vám může pomoci online marketing. Mezi podnikateli panuje totiž mýtus, že online marketing se vyplatí pouze firmám, které ho provozují dlouhodobě a s velkými výdaji. To však není pravda. Online marketing se perfektně hodí pro krátkodobé „nakopnutí“ byznysu, představení nového produktu nebo služby i k posílení brandu. Ani dlouhodobé kampaně s nižšími rozpočty nejsou „zapovězené“ a mohou velmi dobře generovat dodatečné tržby.

Není to příliš drahé?

Dobrých výsledků se dá dosáhnout i s omezenými prostředky. Některé velké společnosti sice mají na online marketing rozpočty v řádech stovek tisíc korun měsíčně a vyšší, ale kvalitní kampaň lze udělat i za pár tisíc.

Co jsou vlastně produkty online marketingu?

Určitě mezi ně můžeme zařadit veškeré sociální sítě (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, Tik Tok a další). Ty jsou výborným prostředkem pro komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky. Placená propagace na sociálních sítích vás dokáže dostat k velkému množství relevantních zákazníků a výrazně zvýšit prodeje.

Dále můžeme do online marketingu zařadit tzv. PPC reklamy. Pod tímto pojmem si můžete představit buď reklamu, která se zobrazuje při hledání na Google nebo Seznamu na prvních pozicích, nebo bannery v obsahové síti, které můžete vidět napříč internetem na partnerských webech. Zkratka „PPC“ značí Pay Per Click, tedy platbu za kliknutí.

Nezanedbatelnou součástí online marketingu je také SEO, neboli optimalizace webu pro vyhledávače. Můžete mít sebelepší web, ale pokud není správně optimalizován pro vyhledávače (jako je Google nebo Seznam.cz), nikdo ho nenajde.

Jestliže chcete udržovat komunikaci se svými stávajícími zákazníky, prezentovat jim novinky nebo nabízet slevové akce, tak je určitě vhodným nástrojem e-mailing. Ačkoliv se vám může zdát, že vaše schránky jsou přehlcené stovkami podobných emailů, tak zpráva s kvalitním obsahem, která je navíc vizuálně atraktivní, ve vašich firemních  barvách, může přinést nečekaně dobré výsledky. Na seznam všech našich produktů se můžete podívat zde.

Pokud chcete začít s online marketingem, nemusíte se všechno učit. Mravenci vám s tím  jednoduše pomohou. Naší výhodou je, že máme odborníky na všechny oblasti online marketingu pod jednou střechou. Stejně dobře umíme i weby a e-shopy. Dokážeme vám poradit, které produkty jsou vhodné právě pro vás. Pomůžeme vám vyrůst v online prostoru. Jdete do toho s námi? 

Chcete i ve vaší společnosti začít řešit online marketing? Potřebujete překlenout slabší období? Uvádíte na trh nový produkt nebo službu? Kontaktujte nás a náš konzultant s vámi vše probere.