Najdeme vám zaměstnance na sociálních sítích

Sháníte marně nové zaměstnance? Neodpovídá vám nikdo na inzeráty nebo se hlásí jen nevhodní kandidáti? A ještě za ně navíc platíte velké peníze headhunterům?

Nezoufejte! Na sociálních sítích jsou lidé, kteří by třeba právě do vašeho týmu skvěle zapadli, ale aktivně nehledají práci. Stačí na ně správně cílit.

ukázka

K čemu jsou dobré náborové kampaně na sociálních sítích?

Mnoho firem má dnes problém najít vhodné zaměstnance, kteří by zapadli to týmu a vydrželi ve firmě dlouhodobě. My dokážeme na sociálních sítích spustit kampaň, která zacílí na lidi podle vašich představ a přivede vám relevantní uchazeče.

Bývá to levnější a efektivnější, než platit headhunterům nebo pracovním portálům. Na pracovní portály totiž chodí jen lidé, kteří aktivně hledají práci. Na sociálních sítích ale inzerát uvidí i lidé, kteří ji zatím nehledají, ale vaše nabídka je zaujme natolik, že vám pošlou životopis.

Výhodou je navíc, že když se někdo proklikne na vaši stránku, ale prozatím životopis nepošle, tak se mu můžeme efektivně připomínat.

Co je dobré si promyslet

Informace o pozicích – jaké zaměstnance hledáte, co musí umět?

Informace o firmě – jaký váš obor podnikání? Kde firma sídlí?

Webová stránka – odkaz na webovou stránku, kde máte podrobně uvedené informace o pozicích a kontaktní formuláře. Je vaše stránka připravná na implementaci Facebook pixel? Nemáte webovou stránku? Můžeme vám ji vytvořit

Přístupy – budeme potřebovat přístup do vašeho Facebooku business manageru, případně na LinkedIn firemní stránku, abychom mohli spustit kampaň

Grafický styl – preferovaný grafický styl příspěvků, pokud nějaký máte. Samozřejmě můžete našemu grafikovi nechat volnou ruku. Pokud máte k dispozici grafický manuál, bude rádi za odkaz nebo zaslání.

 

Na co se ptáte

Kolik to bude stát?

Toto hodně záleží na tom, jak dlouho bude vaše reklama běžet Obecně je to levnější, než inzeráty na pracovních portálech, kde se cena za inzerát pohybuje mezi 6000 – 10000 Kč a mnohdy se správného člověka nepodaří najít .

Může se stát, že se zaměstnanec i přes vynaložené finance nenajde?

Stát se může. Pokud budete chtít obsadit nějakou hodně specializovanou pozici, tak je možné, že ideálního kandidáta nenajdeme. Nicméně naše úspěšnost při hledání  je zatím téměř 100%.

Platí se podle počtu přihlášených kandidátů?

Ne, platíte pouze sazbu za vytvoření kampaně a za kredity, keré se používají k placení samotné kampaně.

Chtěli byste také pomoct najít zaměstnance?

Napište nám nebo nám zavolejte. Náš konzultant s vámi probere vaše potřeby a navrhne řešení.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.