Návrh loga

Navrhneme logo a následně i web, vizitky a pokud budete potřebovat, i další reklamu tak, aby se vše vzájemně doplňovalo.
Logo vytvoříme většinou během jednoho až tří týdnů a cena bude výhodnější, pokud si objednáte více produktů najednou.

ukázka

Proč kvalitní logo?

Logo je základním stavebním kamenem prezentace firmy a v kombinaci s další prezentací pomáhá k zapamatovatelnosti značky, zvýšení důvěry a tím k vyšším prodejům

Logo navrhujeme s ohledem na aktuální online prezentaci, ale zároveň zvažujeme využití loga ve fyzickém světě. Například v podobě světelné reklamy na budově. Proto loga od nás můžete bez problémů využít nejen na vizitce, ale připravíme i verze na web s tmavým pozadím, pro sociální sítě a další prvky online reklamy.

Reference a ukázky

Cena

Základní cena loga je od 7 900 Kč bez DPH

 

Co je součástí návrhu loga?

  • Práci grafika, který v tušce podle zadání připraví varianty, ze kterých vybere 2 nejlepší, ty vám budeme prezentovat elektronicky.
  • domluvený počet setkání pro získání zpětné vazby a prezentaci úprav nebo barevných variant
  • Prezentaci umístění loga pro lepší představu. Například na vizitce, autě, v online reklamě.
  • dokument určující barvy a použitá písma (typografii) pro navazující využití
  • logo v nejpoužívanějších formátech (například png, pdf a připravené pro tisk v barvách RGB a CMYK)
  • neomezená licence k užívání loga

Co je dobré si předem promyslet?

Hlavní otázky

Jaký název bude logo obsahovat, proč tento název a bude logo obsahovat i claim (= slogan u loga)? 

Co má logo klientům sdělovat? Jaké emoce by mělo vzbudit? (respekt, elegance, profesionalita, šokovat, pobavit).

Máte představu o ideálním návrhu, případně vlastní nápady, které chcete do loga zahrnout a proč?

Co v logu nechcete (nápad, symbol, tvar)

Preferujete nějaké barevné kombinace? Naopak, jaké barvy v logu nechcete?

Co od loga očekáváte, že změní? Z čeho máte u nového loga obavy?

Doplňkové otázky

Využíváme jen v některých případech, například, pokud klient nemá jasnou představu, případně pokud plánujeme kompletní online strategii.

Co děláte a případně jak to děláte? Popište jak fungují vaše služby?

Jak a proč váš byznys vznikl, co vás na oboru oslovilo, proč děláte to co děláte, má vaše podnikání nějakou historii?

Jaký má váš byznys přínos a význam? Jakou hodnotu přinášíte ?

Jaké jsou vaše cíle do budoucna? Jakou máte vizi?

Na co se u vás může zákazník spolehnout? Jaké benefity slíbíte klientům a dokážete je dodat?

Čím se lišíte od konkurence? V čem jste přímo vy výjimeční ? Proč bych si měl jít vybrat vůz přímo k vám? Znáte i vaše nevýhody, o kterých si myslíte, že právě naopak případné klienty odradí?

Jaké vlastnosti byste svému byznysu přisoudili? Jaké hodnoty a kvality má logo odrážet?

Jaká je vaše cílová skupina? (pohlaví, věk, vzdělání, příjmy … )

Jaká je vaše nejbližší konkurence? Co dělá vaše konkurence dobře a naopak zase špatně? Komu chcete ve vašem byznyse konkurovat?

Máte nějaké motto, které vás pohání? Citát, cokoliv, kterým se řídíte?

Zašlete nám prosím 5 společností (nemusí přímo souviset s vaším oborem), které si vybavíte a kde se vám líbil jejich styl prezentace, reklamy, logo, brand)

Jak postupovat dále?

Kontaktujte nás a podělte se s námi o své představy či vize vašeho budoucího loga. Můžete nám přidat také náčrt. 

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.