PPC reklama na Facebooku a Instagramu

Chcete zvednout prodeje? Zvýšit povědomí o své značce? Získat více followerů? Oslovit zákazníky, kteří už váš web někdy navštívili? Nebo cílit na ty nové podle věku, pohlaví, nákupního chování a dalších údajů?
To vše je možné se správně nastavenou PPC reklamou, která dokáže oslovit desítky tisíc uživatelů nejoblíbenějších sociálních sítí v Česku.
 
PPC reklama na Facebooku a Instagramu vám přinese zajímavé výsledky za relativně málo peněz.
ukázka

K čemu je dobrá PPC reklama na Facebooku a Instagramu?

Facebook a Instagram denně navštíví několik milionů Čechů alias vašich potenciálních zákazníků. Díky PPC kampaním na Facebooku a Instagramu můžete přesně zacílit na konkrétní skupinu uživatelů, představit jim své produkty a služby a proměnit je ve své zákazníky.

Kampaně je možné vytvářet pro různé cíle. Může to být zvýšení návštěvnosti Vašeho webu, zvášení prodeje, větší povědomí o značce, zhlédnutí vašeho video, stažení aplikace nebo třeba zvýšení počtu sledujících na Facebooku nebo Instagramu. Možné jsou také tzv. remarketingové kampaně, ve kterých se cílí na uživatele, kteří s vámi již provedli nějakou interakci, například navštívili váš web, opustili košík v e-shopu a podobně.

Reference a ukázky:

Co je dobré si promyslet?

Přístup do vašeho Facebook Business Manageru.

Informace o produktech nebo službách, které budeme propagovat. Pro optimální zacílení potřebujeme vědět, co a komu chcete prodávat.

Grafické bannery ve formátech pro Facebook a Instagram (čtverec 1050px × 1050 px, obdélník 1200px × 628 px, Stories 1080px × 1920 px). Nemáte je nebo v tom nejste zběhlí? Bannery vám rádi vytvoříme my.

Texty, které zaujmou takzvaně „na první dobrou“. Pokud zrovna toto není vaše silná stránka, dovolte nám to udělat za vás.

Určit si Landing page, neboli na jaký web budou reklamy odkazovat.

Na co se ptáte

Kolik to bude stát?

V ceně jsou dvě položky:  práce Mravenců a kredity na reklamu. Cena práce se bude odvíjet od vašich požadavků, jako je rozsah kampaně, počet propagovaných produktů či služeb, délka správy kampaně a další. Výše kreditů znamená, kolik peněz jste ochotni zaplatit přímo za reklamy na Facebooku nebo Instagramu.

Hledali jste něco jiného?

_odkaz_na_intranety_

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.