PPC reklama v obsahové síti Google a Seznam

Oslovte svou reklamou návštěvníky webů po celém internetu a zaměřte se na ty, kteří pro vás mají největší potenciál.

Zaujměte čtenáře zrpavodajských serverů, uživatele mobilních aplikací, sledující videí, pisatele emailů a další lidi brouzdající po síti.

ukázka

K čemu je dobrá PPC reklama v obsahové síti?

Reklama v obsahové síti vám pomůže oslovit vydefinované publikum, které má nejlepší předpoklady splnit vaše konverzní cíle.

PPC reklamy v obsahové síti nabízejí rozsáhlé možnosti cílení na určité typy uživatelů, kterým se má reklama zobrazovat. Můžete cílit podle zájmů publika, demografických údajů, klíčových slov, geografických umístění a dalších. Možné je zacílit přímo i na určité weby v obsahové síti.

Možné je také vyloučení umístění reklam na určitých webech podle témat, zaměření apod.

 

Typy podporovaných reklam

Responzivní obsahové reklamy – nahrají se text a obrázky a reklama je následně automaticky optimalizována. Zobrazuje se jako nativní reklama, tedy ve stylu webu, na kterém je umístěna.

Statické grafické reklamy – grafické bannery v předem definovaných formátech, které se zobrazují na různých místech na webech a v mobilních aplikacích v obsahové síti.

Interaktivní a videoreklamy – mimo statických reklam je možné vytvářet i interaktivní reklamy. Vyloučené nejsou ani videoreklamy, které se zobrazují např. na Youtube.

Remarketing

Remarketing je vhodný pro připomínání se potenciálním zákazníkům. Reklamu můžeme nastavit tak, aby se zobrazovala lidem, kteří již dříve navštívili vaši stránku. Můžete se jim tak jednoduše připomenout.

Co je dobré si promyslet?

Přístupy k reklamním účtům Google ads a Sklik – pokud už máte zřízené přístupy k účtům, budeme k nim potřebovat zřídit přístup, abychom mohli nastavovat kampaně.

Součinnost při vytváření účtu – pokud účet ještě nemáte, budeme potřebovat vaši součinnost kvůli potvrzovacím kódům apod.

Texty a obrázky – vaše připravené texty, obrázky a reklamní bannery pro požadovanou kampaň. Pokud je nemáte a chtěli byste s nimi pomoci, můžeme to zařídit,  viz Reklamní bannery pro online propagaci, Texty pro online propagaci

Cíle kampaně – podle čeho budete hodnotit úspěšnost kampaně? Má za cíl prodat produkt/služby, přívést zákazníka na web, propagovat značku apod.?

Na co se ptáte

Dá se zabránit zobrazování reklam na určitých webech, například dezinformačních webech?

Ano, to je možné. Není problém vyloučit jmenovitě určité URL adresy.

Co znamená PPC?

Je to zkratka z anglického Pay-per-Click, tedy „platba za kliknutí“.

 

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.