Analýza klíčových slov

Vždy se hodí vědět, kolik lidí vyhledává na internetu váš produkt nebo službu. A to zjistíte právě pomocí analýzy klíčových slov.

Relevantní klíčová slova také pomohou při návrhu webu, tvorbě obsahu, přípravě PPC kampaní nebo pro zkvalitnění vašeho SEO.

ukázka

K čemu je dobrá analýza klíčových slov?

Pomůže vám utvořit si jasnější představu o tom, kolik lidí a jak vyhledává konkrétní služby nebo produkty v internetových vyhledávačích.

Relevantní klíčová slova, která z analýzy vyjdou, poslouží následně pro návrh struktury vašeho webu, tvorbu textů a PPC kampaní, zkvalitnění SEO atd.

Co je dobré si promyslet

Zaměření vašeho podnikání

Definici vašich hlavních produktů a služeb

Odkaz na vaše webové stránky

Příklad reálné či potenciální konkurence ve vašem oboru

Specifikaci vaší cílové skupiny – klienti lokální (města, kraje), celorepublikoví, globální?

Přístupy do vašich Google Analytics a Google Search Console

Na co se ptáte

Kolik to bude stát? 

Cena analýzy klíčových slov závisí především na jejím rozsahu. Ten je ovlivněn především velikostí vašeho webu a rozsahem podnikání. Pro menší weby s několika málo produkty či službami umíme vypracovat analýzu klíčových slov již od 3000 Kč. Bližší informace s vámi probere náš konzultant.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.