Nechte se najít od lidí z okolí

Upravíme vaše SEO tak, aby lidé z vašeho okolí jednoduše nalezli a následně navštívili právě vaši provozovnu.

Neztrácejte potenicální své zákazníky tím, že nebudete na internetu k nalezení.

ukázka

K čemu je dobré lokální SEO

Internetové vyhledávače, jako jsou Google a Seznam mají svoje algoritmy, které hodnotí jednotlivé weby na internetu podle různých kritérií. Čím lépe je daný web optimalizován na daná kritéria, tím lépe je hodnocen, a tím výše se v neplacených výsledcích vyhledávání pro relevantní klíčová slova objeví.

Faktorů ovlivňujících pozici webu ve vyhledávačích jsou stovky. Dělíme je na on-page a off-page faktory.

On-page faktory jsou ty, které probíhají přímo na daném webové stránce. Patří sem například rychlost načítání stránky, správná struktura nadpisů, alt popisky u obrázků, relevantní interní a externí odkazy na webu, struktura URL odkazů a další.

Pro lokální SEO jsou velmi důležité i off-page faktory, jako je firemní zápis na Google business nebo Firmy.cz, dobré je také pracovat s pozitivními recenzemi.

Co je dobré si promyslet?

Analýzu klíčových slov – pokud ji nemáte, můžeme vám ji také vytvořit

Přístup do administrace vašeho webu

Přístupy do Google Analytics, Google search console či obdobných služeb.

Další informace o vás:

  • Jaké jsou vaše cíle  (Hlavní a vedlejší cíle webu.)
  • Jaké je váš hlavní produkt (Který produkt nebo služba vám nejvíce vydělává)
  • Jaký produkt/službu si přejete především propagovat? (Jedná se o novinku ve vašem portfoliu nebo zavedený produkt/službu)
  • Kde je váš zákazník? (Cílíte na spíše na lokální (město, kraj), celorepublikové nebo i zahraniční (jaké státy) klienty?
  • Kdo jsou vaše hlavní konkurenti?

Na co se ptáte

Co znamená SEO – je to zkratka z anglického Search Engine Optimalization, tedy optimalizace pro vyhledávače

 

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.