Buďte k nalezení tam, kde vás lidé hledají

Upravíme vaše SEO tak, aby lidé hledající na internetu produkty nebo služby, které nabízíte, nalezli právě vás.

Pokud váš web není optimalizován pro internetové vyhledávače, utíkají vám zbytečně zákazníci, a tedy i peníze.

ukázka

K čemu je dobrá SEO optimalizace

Internetové vyhledávače, jako jsou Google a Seznam mají svoje algoritmy, které hodnotí jednotlivé weby na internetu podle různých kritérií. Čím lépe je daný web optimalizován na daná kritéria, tím lépe je hodnocen, a tím výše se v neplacených výsledcích vyhledávání pro relevantní klíčová slova objeví.

Faktorů ovlivňujících pozici webu ve vyhledávačích jsou stovky. Dělíme je na on-page a off-page faktory.

On-page faktory jsou ty, které probíhají přímo na daném webové stránce. Patří sem například rychlost načítání stránky, správná struktura nadpisů, alt popisky u obrázků, relevantní interní a externí odkazy na webu, struktura URL odkazů a další.

Mezi Off-page faktory patří zejména zpětné odkazy z jiných webu, které míří na ten váš. Dále sem mohou patřit také třeba zmínky na sociálních sítích.

Co je dobré si promyslet?

Analýzu klíčových slov – pokud ji nemáte, můžeme vám ji také vytvořit

Přístup do administrace vašeho webu

Přístupy do Google Analytics, Google search console či obdobných služeb.

Další informace o vás:

  • Jaké jsou vaše cíle  (Hlavní a vedlejší cíle webu.)
  • Jaké je váš hlavní produkt (Který produkt nebo služba vám nejvíce vydělává)
  • Jaký produkt/službu si přejete především propagovat? (Jedná se o novinku ve vašem portfoliu nebo zavedený produkt/službu)
  • Kde je váš zákazník? (Cílíte na spíše na lokální (město, kraj), celorepublikové nebo i zahraniční (jaké státy) klienty?
  • Kdo jsou vaše hlavní konkurenti?

Na co se ptáte

Co znamená SEO – je to zkratka z anglického Search Engine Optimalization, tedy optimalizace pro vyhledávače

 

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.