Založení firemní stránky na Facebooku

Vytvoříme vám firemní stránku na LinkedInu ve vašich firemních barvách a se všemi informacemi o vašem podnikání.

Naučíme vás, jak s profilem pracovat a spravovat ho.

ukázka

K čemu je dobré mít stránku na LinkedInu?

Přítomnost na sociálních sítích je v dnešní době stěžejní. Firmy, které nemají na LinkedInu svou stránku přichází o důležitou platformu pro komunikaci se svými zákazníky, a to jak těmi stávajícími, tak i potenciálními.

Na LinkedInu můžete se svými zákazníky a obchodními partnery komunikovat, sdílet s nimi novinky a zajímavosti. LinkedIn je především profesní sociální síť, kde jednoduše naleznete talentované profesionály ve svých oborech.

Co je dobré si promyslet?

Název firmy – použije se pro název stránky na Facebooku.

Popis firmy – jak byste krátce popsali svoji firmu?

Otevírací hodiny – má vaše provozovna dané otevírací hodiny? Na Facebooku mohou být zobrazeny.

Adresa provozony – pokud máte provozovnu, můžeme ji zobrazit na vaší facebookové stránce.

Grafiku – potřebujeme obrázek, který použijeme jako profilový obrázek. Může to být například logo. Formát musí být 1:1 – čtverec, ideálně 500×500 px.

Dále budeme potřebova obrázek, který použijeme jako „cover obrázek“, ve formátu 851×315 px.

Kontakty – email a telefon, na kterých vás vaši zákazníci mohou zastihnout.

Na co se často ptáte

Budeme si svoji stránku následně moci sami upravovat?

Ano, vámi vybraní lidé dostanou práva na správu Facebookové stránky a budete si moci údaje sami upravovat.

Cena

Jednorázová cena 2 500 Kč.

Jak dále postupovat

Připravte si potřebné podklady a kontaktujte nás. Následně váš kontaktuje někdo z našich konzultantů kontaktuje a projde s vámi vše potřebné.

Nechte starosti s onlinem na nás a věnujte
se tomu, v čem jste dobří.